מועדון הלקוחות הכי מתוק בעיר!

מועדון הלקוחות הכי מתוק בעיר!

מועדון הלקוחות הכי מתוק בעיר!

מועדון לקוחות – יכול להיות שכולם מרוויחים?

במשך שנים רבות, מועדוני הלקוחות נשלטו בידי השחקנים הגדולים של הענפים המסורתיים, בראשם בנקים, חברות אשראי, חברות תעופה ומלונות, רשתות אופנה ורשתות שיווק. אותם העסקים ידעו כיצד לנצל את יתרון הגודל שלהם, ובאמצעות הענקת הטבות ללקוחות הקבועים הצליחו לשמר את קניות הלקוחות אצלהם. עולם העסקים משתנה ומתקדם וכך גם מערכת היחסים של העסק אל מול הלקוחות שלו. תודעה זו הביאה עימה מגמה חדשה ומרעננת בה גם עסקי הבוטיק למדו כיצד למנף את תנועת הלקוחות שלהם, ובאמצעות היכרות אישית הצליחו לפתח מועדוניי לקוחות אטרקטיביים, המבוססים על אמון. אין ספק, ניראה כי כעת, זו שעתם היפה של מועדוני הלקוחות הקטנים והחכמים שמכירים את הלקוח ויודעים לתת לו ערך מוסף המתבטא בנאמנות וקניה חוזרת.

ראו לדוגמא את מועדון הלקוחות של בוטיק סנטרל.

במועדון הלקוחות של בוטיק סנטרל יש תמורה "ל"ממבר-שיפ" של הלקוח. ראשית אין דמיי חברות. ההפך הוא הנכון, במעמד ההצטרפות מעניקה בוטיק סנטרל, מקרון מתוק כאות תודה על ההצטרפות למשפחה. חבר המועדון נהנה מ-20% הנחה הניתנים במשך כל ימי השבוע על מוצר שני שהוא קונה – עוגות שמרים, בחושות, עוגיות ועוגות פס מוס, ובנוסף מידי יום החל מהשעה 18:00 בערב נהנה חבר המועדון גם מ 20% הנחה על הלחם השני בנוסף ל- 1+1 על המאפים.

בבוטיק סנטרל מאמינים כי מועדון לקוחות שיידע להעניק חוויה רחבה הכוללת מוצרים ייעודיים ואיכותיים, שירות אדיב ומקצועי ובנוסף הטבות מיוחדות, תגרום ללקוח לחזור שוב ושוב לבוטיק ולהמשיך להיות חלק מהמועדון אשר הולך וצובר תאוצה. על אחת כמה וכמה שניתנת הטבה שווה בכל קנייה וללא תנאים מקדימים.

במטרה לחזק עוד את הקשר השיקו בבוטיק מארז סופ"ש תחת השם Weekendeal ארוז בתיק בד רב פעמי, הכולל את כל הנדרש לשישי-שבת: חלה, עוגות פס מוס לפי בחירה של הלקוח וקראנץ שמרים, והכל במחיר של 108 שח. מצידו השני של השבוע נהנה חבר המועדון ב- Sweetsunday המעניק 25% הנחה על עוגות שמרים ועוגות בחושות מידי יום ראשון.

תגובות

תפריט נגישות